poniedziałek, 7 maja 2012

Trudna sprawa

Witam:) ale dziś jest brzydko  :/  od rana biegam i załatwiam sprawy urzędowe i już mi się  wszystkiego odechciało patrząc na miny urzędniczek...ale to chyba normalne.
Coraz częściej myślę o pracy za granicą , jest to trudny dla mnie temat, gdyż wiecie  że za niedługo mam ślub i taka rozłąka młodego małżeństwa to duża próba...co wy o tym sądzicie??
Ale niestety coś trzeba wybrać, żeby w przyszłości było nam obojgu lepiej.
Koniec tych  rozmyśleń... już nie mogę się doczekać paczki z butami ,którą zamówiłam  w weekend majowy powinna  jutro już być  :)
Jest jeszcze  jedna sprawa która mnie wkurza ...myślę, że was również.
Uwielbiam czytać ciekawe blogi i podziwiam te osoby które oddają całe swoje serce w tworzenie czegoś ciekawego, dzięki tym osobom założyłam swojego bloga :P a normalnie dobija mnie kiedy pod pięknym zdjęciem czytam: wyglądasz okropnie, naucz się robić zdjęcia , nie ma tu nic ciekawego albo skąd ty masz kasę na te wszystkie rzeczy  ... że co ???  OGARNIJCIE SIĘ LUDZIE NIKT WAS TU NA SIŁĘ  NIE ZAPRASZA JAK KTOŚ CHCE TO NIECH KOMENTUJE ALE PAMIĘTAJCIE ,ŻE TO JEST NASZ BLOG I BĘDZIEMY W NIM ZAMIESZCZAĆ TO CO ZECHCEMY  A ANONIMOWYM ZAZDROŚNIKOM MÓWIMY   NIE



 To by było na tyle, ja uciekam gotować obiadek a wam życzę miłego dnia



1 komentarz:

  1. dokładnie wychodzę z tego samego założenia to przykre, że ludzie czerpią radość z bezpodstawnego krytykowania i wyśmiewania innych takie anonimowe trolle tylko spakować i wysłać w inną czasoprzestrzeń....

    OdpowiedzUsuń