poniedziałek, 14 maja 2012

obiecane pazurki i coś nowego:)

Hej piękne :)
Poświęciłam się i malowałam aż 3 razy nie cierpię tego! Powiem szczerze zawiodłam się myślałam, że ten żółty pastel będzie ładniejszy..a wy co o tym sądzicie??

 A teraz coś co szukałam od dłuższego czasu. Wszędzie widzę reklamy tej firmy, ale nie umiałam kupić produktów ... aż w końcu mam znalazłam :)

 2 w 1 Nawilżająca pomadka- błyszczyk  Celia

Półtransparentny kolor
Delikatne błyszczące drobinki
Właściwości nawilżające
Apetyczny winogronowy zapach






2 komentarze:

  1. nawet fajny ten kolorek lakieru podoba mi się a z pomadką - błyszczykiem z Celi nigdy się nie spotkałam ale ze względu na ten winogronowy smak bardzo chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam duzo dobrego o nim i muszę go w końcu dopaść :O

    obs :)?

    OdpowiedzUsuń