poniedziałek, 14 maja 2012

Prasa i kawa :)

Hej kochane :)
Jak mi się dziś nic nie chce !
właśnie jestem w trakcie robienia obiadku, coś w końcu trzeba jeść :P a w między czasie popijam pyszną kawusie...
 Oczywiście wracając do domku wstąpiłam do sklepu ...o to co znalazłam


Cudny  żółty pastelowy lakier   Wibo
Jest śliczny zobaczymy jak będzie się prezentował na paznokciach. Postaram się zdjęcia dodać wieczorkiem


Odżywkę do włosów bardzo zniszczonych GLISS KUR  Schwarzkopf , jeszcze nigdy jej nie stosowałam.  Mam strasznie zniszczone włosy ale nigdy nic z tym nie robię,  więc najwyższa pora zacząć to zmieniać.


Wellness & Beauty sól do kąpieli fiołek i czerwona koniczyna  uwielbiam długie kąpiele, a takie dodatki sprawiają, że zapominam o stresie. Nie wiem czy to zapach czy ich składniki, zresztą czy to ma znaczenie ważne że działają !


Miłego dnia:*



1 komentarz:

  1. kawusia i prasa musi być to taka miała chwila relaksu a długa aromatyczna kąpiel to fantastyczna sprawa zwłaszcza po ciężki i męczącym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń