niedziela, 20 maja 2012

Weekendowo !

Hej kochane :)

Jak wam minął weekend ?? bo mi bardzo miło :)  jestem zadowolona ...odpoczęłam. Leniuchowałam na słonku, poszperałam trochę po sklepach. Oczywiście szał lakierów do paznokci mi nie minął :P
Bym zapomniała był nawet grill :) normalnie rewelacja. Niestety jutro szara rzeczywistość i dodatkowo jeszcze sprawy urzędowe :/ no ale kiedyś trzeba to załatwić. Moim dodatkowym zajęciem będzie szukanie prezentu dla mamy ...bo dalej nie mam pojęcia co jej kupić. Tak naprawdę to już dawno bym jej coś wymyśliła tylko  niestety moja mamusia mieszka daleko i pozostaje mi tylko poczta polska :) więc muszę jakoś to ogarnąć żeby się czasem nie zagubiło po drodze:) No ale takie jest życie !
No ale teraz już do rzeczy, a oto moje ciekawostki zakupowe :











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz