piątek, 11 maja 2012

poszukiwania w sh

Hej kochane :)
właśnie się relaksuje z pilotem w ręku ... próbując nowe piwko SOMERSBY pychota ! normalnie nie piłam lepszego...

 Wracając do domu po ciężkim dniu... zmotywowana ostatnim postem Karoli, którą oczywiście pozdrawiam :) postanowiłam sprawdzić  swoje możliwości w poszukiwaniu perełek w sh. Udało się !!!


                                                         

Co prawda zdjęcia nie oddają prawdziwych kolorków , ale uwierzcie mi są na prawdę super.
Środkowy sweterek zamierzam własnoręcznie ozdobić perełkami, ciekawa jestem co z tego wyniknie ale to już jutro !! na pewno się pochwalę :P


Jakie macie plany na weekend ?? bo ja  ZOO ,  a potem może wybiorę się z koleżankami do pubu. Dawno  nie byłam na plotkach :) a co z tego wyniknie to zobaczymy ....         Pa:*


                                                        

2 komentarze:

  1. świetne rzeczy, a ta amarantowy bluzka cudo ;) i spódniczka też całkiem niezła plisy są świetne... fajnie, że poszukiwania w SH się udały, a efektu przerabiania sweterka jestem bardzo ciekawa ;) miłego weekendu z tego co czytam zapowiada się cudowanie ;) a tego piwa jeszcze nie piłam, w ogóle wcześniej się z nim nie spotkałam w żadnym sklepie... pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. już dodałam do obserwowanych ;)
    chcę zobaczyć efekt naszytych perełek;)

    OdpowiedzUsuń