czwartek, 10 maja 2012

Co kupić !

Witam was kochane :)
Ja jak zawsze zabiegana, a to lekarz, a to urząd  i tak od paru dni cały czas :/
Mam wielki dylemat co kupić mamusi na dzień matki ... kartka już jest,  a co dalej to nie wiem.
Widziałam piękną czerwoną sukienkę, tylko nie wiem czy mamie się spodoba. Wy już macie pomysły na prezent ?


Dzięki takim upałom uświadamiam sobie, że nie mam koszulek. Zahaczyłam o mały targ koło mnie. Jestem zachwycona tymi kolorami, normalnie wszystkie bym brała. Upolowałam tylko jedna ! na resztę zrobiłam rezerwacje  hehe



Po drodze zaszłam do drogerii na małe zakupy ... skusiłam się na wodę micelarną do demakijażu twarzy i oczu. Działa oczyszczająco i łagodząco na skórę.Hipoalergiczna,bezzapachowa i bezalkoholowa. Testowana na osobach o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach. Przyznam się, że jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy.

Normalnie bym zapomniała mój pierwszy dzień w pracy nawet nawet !! zobaczymy co będzie dalej, ważne że mnie nie zjedli  :P

1 komentarz:

  1. Mam ten micel z Bourjois i jestem z niego zadowolona :) Powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń