piątek, 27 kwietnia 2012

Makijaż ślubny

Jego wykonanie jest niezwykle ważne, ponieważ musi utrzymać się przez całą noc weselnych zabaw i nawet na końcowych zdjęciach wyglądać dobrze.Ja osobiście nie mam wesela jest to tylko skromna rodzinna uroczystość ale nie zmienia to faktu ,że mój makijaż powinien być perfekcyjny :)



Oto kilka praktyczny rad na jakie trzeba zwrócić uwagę podczas wykonywania makijażu ślubnego:
  • powinien stanowić połączenie makijażu upiększającego, kamuflującego i fotograficznego
  •  powinien być wykonany najlepszymi preparatami
  •  musi być trwały, aby znieść wszystkie emocje i wzruszenia tego dnia
  •  powinien uwzględniać kolorystykę kreacji i urodę oraz temperament panny młodej
  •  nie tylko twarz: suknie ślubne, najczęściej są mocno wydekoltowane, warto więc już na dłuższy czas przed ślubem zadbać o wygląd skóry dekoltu, ramion i pleców, a podczas wykonywania makijażu również te partie przyprószyć pudrem
  • Ogólnie przyjmuje się także, że makijaż ślubny powinien być raczej delikatny, matowy i w jasnych kolorach
  • dodatek: sztuczne rzęsy, które na pewno dadzą spektakularny efekt zarówno na weselu jak i później na zdjęciach.To właśnie planuje:)


 Mi się podoba ten:


2 komentarze:

  1. Mnie tez najbardziej podoba się ostatni. Tez musze się rozejrzeć za makijażem i fryzurą, za 4 miesiące wychodze za mąż. Czasu mało a do agarnięcia jeszcze tyle rzeczy. Z jednej strony ciesz się, że to tylko przyjęcie. Przy weselu jest tyle rzeczy do organizowania i planowania, ze ja już nei mam na to siły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ciesze się ciesze i to nawet nie wiesz jak bardzo :)... całą tą energie którą włożyłabym w wesele zostawiam na podróż poślubną:)

      Usuń