czwartek, 26 kwietnia 2012

:)

Witam! właśnie jestem w trakcie śniadanka i planowania całego dnia ...oj mam dużo dziś do załatwienia i nie wiem jak to ogarnąć.Wczorajsza depresja mi minęła wiec zaraz uciekam na zakupy może wynajdę ciekawostki dla was i przy okazji dla siebie  :)
Ostatnio przedstawiałam wam miłego młodego mężczyznę... Piotrusia moje serduszko .Właśnie przygotowuję się psychicznie już w sobotę będę jego nianią !!! cały dzień i całą noc hehe
Jak ja dam rade ?...a zaznaczam nie jest to aniołek:)
A teraz  już  obiecany kolor żółty...




















Jak dla mnie wszystko jest super ale moje kieszonkowe starczą mi tylko na lakier :)  no ale na pewno będzie żółty. Ja już zmykam  załatwiać swoje sprawy do zobaczenia wieczorkiem a wtedy na pewno będzie coś o makijażu ślubnym, a wam kochane życzę....MIŁEGO DNIA.













                

1 komentarz:

  1. nie przepadam za zółtym kolorem ale taką zółtą kopertówką albo szpilkami na pewno bym nie pogardziła ;P pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń